• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : نرخ بيکاري در آمريکا 6 درصد ولي در ايران...
  • نظرات : 13 خصوصي ، 43 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + حسين 
    سلام
    من هم از زبان کسي که 12 سال در انگليس زندگي مي کند مي گويم
    واقعا کشورهاي پيشرفته در علوم مادي و عقب افتاده در معنويت و معرفت آنطوري که در رسانه هايشان تبليغ مي کنند نيستند
    به قول يکي از بزرگان آنجا گاوداري بيش نيست ولي گاوداري پيشرفته و با نظم بسيار عالي.
    + امير حسين 

    چشمات رو به روي خيابانهاي مملكت خودت بيشتر باز كن.

    و ببين چقدر خود ارضايي در ميان جوانان زياده .

    دم رهبرتون گرم با اين ايجاد هنر هاي دستي .

    پاسخ

    حواست جمع باشه چي داري ميگي، رهبر نيومده بگه آقا اين طوري خود ارضايي ميکنن و روشش رو ياد بده، اگر سخنان رهبري گوش داده باشي مي فهمي که اين همه معضلات از کجا آب مي خوره، دم تو گرم با اين طرز فکرت!
    آنک قصابانند بر گذرگاه ها مستقر با کنده و ساطوري خون آلود و تبسم را بر لبها جراحي ميکنند و خنده را بر دهان.... کباب قناري بر آتش سوسن و ياس... شوق را در پستوي خانه نهان بايد کرد... روزگار غريبيست نازنين...ابليس پيروز مست سور عزاي ما را بر سفره نشسته است.... خداي را در پستوي خانه نهان بايد کرد.... خداي را در پستوي خانه نهان بايد کرد... ///// راه آزادي روشنه و زورگوها ديگه بايد کم کم جور و پلاسشون رو جمع کنن و برن
    پاسخ

    ان شاءالله!
    شما افراطي ها جاتون کنار همون طالبان و حزب الله و حماسه! بگو هرچي دوست داري. اصول آزادي ميگه هرکي ميتونه نظرش رو بده و نظرش براي خودش دست کم مهمه. اميدوارم هم فکرهاي تو هم تو ايران اين رو ياد بگيرن که تفتيش عقايد ديگه دوره اش تموم شده. توهين به افکار ديگه جائي نداره. و اين قطار آزادي چه شماها بخوايد يا نخوايد چه عصباني باشيد چه نباشيد از ايستگاهش امسال حرکت کرد. ما که عمرمون تو اين مملکت جهان سومي عقب افتاده نابود شد. اما اين رو بهتون قول ميدم بچه هاي ما طعم آزادي رو ميچشن. طعم زندگي تو مملکتي که براي حرمت آدمها ارزش قائل ميشن و تو هر گوشه کنارش اخبار تهوع آور يکطرفه و سانسور شده به نفع جنبش هاي افراطي شنيده نميشه و سردمداراش براي اسم پر افتخار آريا تلاش ميکنن نه اعراب مفتخور. کشوري که توش حرفي از زورگوئي تفتيش عقايد مفتخوري زالو صفتي فقر و بدبختي نيست.
    پاسخ

    بله من هم منكر اون ازادي كه شما و امثال شما ازش دم مي زنيد نيستم...
    تكان دهنده بود

    باسلام، چندين بار آمدم تا شايد جوابي بگيرم، اما مثل اينكه براي برخي نظرات جوابي نداريد!

    پاسخ

    عليك سلام. اخه حرفهايي كه ميزديد رو به جا دونستم، براي همين جواب ندادم.

    مطلب زيبائي نوشتيد، البته احساس مي شد كه فقط با مراجعه به برخي سايت هاي ضدامريكائي آمارها را بدست آورده باشيد...

    قصد نداشتم نظردهم اما با خواندن نظريات به اين سوال رسيدم كه چرا تعداد مخالفين اين بحث شما به مراتب نسبت به موافقانتان بيشتر است!

    چرا اكثريت اين مسئله را قبول ندارند و احساس مي كنند اين بحث ها توجيهاتي است براي آمار بيكاري در ايران...!

    چرا زماني كه از مقيمين در امريكا اين مسائل سوال مي شود، با اين صورتي كه شما بيان كرديد و به تصور همگان باورانديد كه اوضاع اقتصادي آنجا فقط همين است، قبول ندارند (حتي مذهبيون آنجا!)، و اين تناقض را چطور بايد حل كرد، يا هركسي كه امريكا مي رود يقينا فاسد مي شود و ديگر راي و نظرش اعتبار ندارد، يا اينكه آنها درك درست دارند و ما تا حدودي در اين طرف قضيه افراط مي كنيم، و اين افراط شايد بخاطر توجيه برخي مسائلمان باشد... شايد...

    حادثه 11سپتامبر، بواقع دسيسه اي از جانب خود امريكا بود تا ذهنيت مردمش را بسوي فراسوي مرزها بكشاند و آيا اين تاكتيك فقط به امريكا منحصر است و ايران با زمزمه اينكه *دشمن هميشگي امريكا* آيا قصد ندارد ذهنيات مردم را بسوي يك خطر بزرگ و هميشگي در خارج از مرزها معطوف كند تا شايد گوشه اي از مشكلات داخلي را سرپوش گذارد...!!!

    تمام اين جملات فقط مسائلي بود كه با خواندن نظريات دوستانتان در همين وبلاگ بدست آوردم و دوباره بصورت جمع بندي خدمتتان ارائه دادم، و شايد بمانند شعار هميشگي؛ اكثريت در جهل به سر مي برند و از حقيقت مطلع نيستند، اينان نيز درك درستي از واقعيت هاي پيرامونشان ندارند!

    باسلام - پست بسيار جالبي بود اما ذكر غدير....

    مهربانا، تو را سپاس که ريسمان نجات ولايت مولا علي و فرزندانش را ـ که درود تو بر آن‏ها باد ـ به سويمان فرستادي. تو را سپاس که به اين روز گرامي‏مان داشتي و باران کرامت بر ما باريدي. دل‏هامان را به عهدي که بر ولايت با تو بستيم محکم کردي، قلب‏هامان را به ميثاقي که در باب ولايت از ما گرفتي پايدار ساختي و انکار روز قيامت را بر ما نخواستي. تو را سپاس که کمال دين و اتمام نعمتت را در ولايت اميرالمؤمنين، علي بن ابيطالب عليه‏السلام ، نهادي.» تو را سپاس مي‏گوييم و شکر مي‏کنيم.

    + مسعود 
    مثل برف کله ات رو کردي توي برف، راجع به چيزي که به چشم خودت نديدي نظر ميدي. من بيست و خورده اي سال، توي ايران بودم، چهار پنج سالم توي آمريکاي شمالي. هر دو تا جا رو ديدم. راجع به جايي که از نزديک نديدي اينجور راحت نظر نده. آمريکا اون جايي نيست که توي ذهنت ساختي.
    پاسخ

    وايي خداي من يعني من اشتباه ميکنم، يا شما اشتباه ميكنيد كه 5 سال اونجا زندگي ميكرديد يا من كه اونجا به دنيا اومدم :دي

    اين گلدون گل تقديم به شما ....عيدتان مبارك

    براي همينه كه امريكا انقدر پيشرفته است و ما هنوز....

    ميدوني مشكل كجاست ؟ فكرمون فقط محدود به اين موضوع هاست !

    اگه توي امريكا اين چيزها هست ما بقي كارها رو تحت شعاع قرار نميده ! فكرش رو كن توي ايرون اين چيزها بود فكر كنم نرخ بيكاري به بيشتر از اين چيزي که گفتيد ميرسيد ....

    پاسخ

    اره تحت شعاع قرار نميده،‏ مردمشون رو صبح تا شب سرگرم اين جور كارها ميكنند تا به سياست هاي كثيف خودشون در كشورهاي ديگه و حتي كشور خودشون برسند. قضيه 11 سپتامبر شاهد مثال خوبي براي اين قضيه است.
    سلام
    حق با شماست.
    خدا خيرتون بده
    يا علي
    + مهم نيس 

    آقا امروز يه چيزي ديدم داشتم شاخ در مي آوردم

    در اين وبسايت خبرنامه اميركبير داشتم كامنت ها رو نگاه ميكردم يه نفر به اسم روحاني شيعه كامنت گذاشته آدرس وبلاگ تو رو داده

    من اهل فضولي هستم و هيچ بعيد نيست از اينكارا بكنم ولي اينبار قسم ميخورم من توي اين سايت اين كارو نكردم

    www.autnews.us/archives/1387,09,00014463

    يه نفر از من زرنگ تر بوده

    پاسخ

    سرو ته يه کرباسيد، بريد خوش باشيد با اون امريکاتون...
    + سلما 

    سلام

    نه متنتو خوندم و نه اومدم كه چيزي بگم فقط ميدونم خيلي خوب و بجا جواب همه رو مييد

    من هميشه كامنتاتو ميخونم

    خيلي خوب و به موقع و جالب جواب ميدي

    با هر كسي قد لياقتش

    اين عاليه

    تو

    موفق باشي

       1   2   3      >