سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

 ّآه سوختم . آتش گرفتم، به دادم برسید، مادر جان ! خدایا... دستم قطع شده است. چشمم را بیرون آورده اند ، ای عزرائیل بفریادم برس...!
نور دیده ام کشته شد، فرزندانم یتیم شدند ، آه بدن فرزند عزیزم ریز ریز شدو زیر دست و پای لشکریان لگد کوب گردید ...
بوی کباب می آید، نه، بوی مخلوطی از بریان شدن گوشت و سوختن استخوان است، به همراه این بو ، ناله و شیون می آید . هر کجا بساط کباب پهن شده باشد فریاد سرور و شادی همراه دارد ولی این بوی کباب همراه ناله وفریاد ، همراه گریه و زاری ، همراه شور و شیون است.
آه اشتباه کردم ، این بوی بریان شدن برادرم ، بوی سوختن نور دیدگانم ، بوی کباب شدن طفل نازنینم ، بوی نابودی کشتی ستمدیده بینواست.
پدر جان ، من گرسنه ام ، کو غذای شب ما ؟ کو کفش لباسی که وعده دادی؟ کو مخارج تحصیل من ؟ بگو چه کنم ؟ تا کی در مقابل اطفال همسایه و اقوام سربزیر باشم؟
_ نور دیده ام چه کنم ؟ بگو چه کنم ؟ کمرم زیر بار قرض و مالیات خم شده است . نور چشمم . من در آستانه ورشکستگی هستم . عزیزم اگر من می توانم روی تورا ببینم و صدای گرم تو را بشنوم ، برای این است که ورشکستگی من هنوز اعلام نشده. من باید فرار کنم و از دیدن روی تو محروم باشم ...
آه طفلم نیامد . جوان خوش خط و خالم نیامد. مرا به فراق خود مبتلا کرد.
می دانم به دست جاسوسان کشته شده یا دست به خودکشی زده و خود را از بیکاری و فقر نجات داده ؟ آه خوابم تمام شد . قدرتم از دست رفت ... .
واقعاً متاسفم ، واقعاً متاسفم برای این ملت عرب نشینی که هر روز سبیل خود را با یک روغنی چرب می کند .
مگر این مردمانی که فریادشان از عراق ، فلسطین، سودان ... بگوششان می رسد ، هم زبانشان نیستند مگر آنان عرب ، و از یک نژاد نیستند ؟! پس چطور حاضر می شوند که با دشمنان آنان، که دشمنان خودشان نیز هستند دست در یک کاسه ببرند.

نمی دانم ، نمی دانم ، آنها تا کی می خواهند گوشها وچشم های خود را به روی حقایق ببندند و با دشمنان هم زبانشان ، هم سفره شوند .
ز هه کی ! خبر نداری ، آنان اگر شراب ، زن ، ثروت و مقام برایشان جور باشد ، دیگر ، دیگران و دوست و فامیل ، برایشان مهم نیست ، دیگر نمی گویند که او که تادیروز ، شما را تحریم می کرد و به شما حق زندگی نمی داد و می گفت : عرب باید نابود شود ، دست جلوشان دراز کرده و به آنها ، به اصطلاح ، اظهار محبت می کند !.
آخر تاکی، تاکی، تاکی؟؟؟!!!
پینوشت...............................................................................
در اعتراض به سفر بوش به اروپا مردمش این چنین واکنشی از خود نشان می دهند و مردم کره جنوبی در اعتراض به واردات گوشت از امریکا تظاهرات بر پا میکنند و حتی مردم خود کشورش در اعتراض به کارهای دولت ساکت نمی نشینند و تحصن می کنند ولی سال گذشته که بوش به عربستان سفر کرد این چنین واکنشی و مردمش که اینگار هیچ اتفاقی نیافتاده از کنار این موضوع راحت میگذرند .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 87/3/26ساعت  10:21 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \