سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

فکر میکنید مشکل اصلی بد حجابی در جامعه چی باشه، خب معلومه مردها !!!
الان یک اشکال بزرگ در جامعه است که اشکالش هم از ما منکراتی هاست و آن این است که حجاب جامعه ای که خراب است ما نباید به خانم کاری داشته باشیم، با آقایون باید کار داشته باشیم ، روزی حضرت علی علیه السلام به اهل عراق نامه ای می نویسد که :" ای اهل عراق ، شنیدم زنان شما در خیابان ها بر خورد دارند و با مردان مواجه می شوند ، آیا شما حیاء نمی کنید؟ غیرت ندارید؟"
دقت کنید حضرت نامه ننوشت که ای زنان عراقی حجابهایتان را رعایت کنید، نه، زنان را رها کنید، این بی غیرتی مال مردان است که زنانشان این طور بی ناموس شده اند، آن وقت الان در جامعه، شعار بلند شده که خواهرم حجاب! خواهرم حجاب! ولی اگر بلند گوها برگردد و شروع کند و به مردان بگوید:"مردان بی غیرت، مگه شما ناموس ندارید؟ مگه شما حیاء ندارید؟ که زنهایتان داخل خیابانهاست." آن وقت مرد هم به رگ غیرتش بر می خورد (البته اگر غیرتی داشته باشند) چون مرد رگ غیرت داره، اگر چهار بار در تریبون نماز جمعه و روزنامه و تلویزیون و اینور و اونور نوشتند که مردان بی غیرت! مردان بی غیرت! آن وقت خانم ها جمع و جور می شوند.
اما الان اشتباه داره میشه، مردها می گویند:"لااله الا الله، نعوذبالله، وای بر ما، چرا خانم ها حجابشان را رعایت نمی کنند؟" از آنطرف هم هر چی به خانم ها می گوییم، حجاب رعایت کن می گوید:" چیکار کنم، شوهرم این طوری دوست داره و راضیه، من هم رضایت شوهرم رو به همه چیز ترجیح میدهم." به خاطر همینه که هر چی داد می زنیم خواهرم حجاب رعایت کن، می گوید:"حرف نزن برو شوهرم رو ببین، وقتی همسرم میگه این طوری بیا تو خیابون من چیکار کنم."
حتی به بعضی از دختر خانم ها می گوییم می خواهی چادری باشی یا مانتویی، می گوید:"هنوز ازدواج نکردم اگر شوهرم گفت چادری باش، چادر می پوشم، اگر گفت مانتویی باش و با ارایش بیا بیرون، من هم اونطوری میام."
پس علت اصلی اینکه زنان امروز ما بی ناموس شده اند ، همین بی غیرتی مردان است .
وقتی در ازدواج، پسرها گرایش پیدا می کنند به دخترهای شیک و مانتویی و ارایش کرده، دخترهای با حجاب هم می گویند:"مگه من تیپ ندارم، مگه من قیافه ندارم ، چرا من مخفی کنم؟! آن دختر کزایی بره تشکیل زندگی بده آنوقت من داخل خانه بشینم؟! خب منم می روم نشان می دهم."
اما اگر مردان ذره ای غیرت نشان دهند و دخترانی که ذره ای حجاب رعایت نمی کنند رو رها کنند، آنوقت خانم ها حجابشان را رعایت می کنند.
لذا ای کاش امروزه بلند گو ها عوض می شد و شعار ها بر میگشت و کمی تریبون ها می آمد به سمت مردها، که ای مردان بی غیرت، مردان بی غیرت! مشاهده می کردید که هفته بعد جامعه پاک می شد و مردان می گفتند:"اوه، اوه، وضعیت قرمز شد، تیر ها اومد طرف ما، خطرناک شد، باید یه کاری بکنیم." ولی الان اگر تا 100 سال دیگر هم بگویی که خانم حجاب رعات کن، خانم هم در جواب می گوید:"رضایت شوهرم مهمتر و واجبتره ." و رعایت حجاب رو نمی کنه .
لذا جوانانی که دنبال دختران بی حجاب برای ازدواج هستند، جوانانی که همسران بازاری را بر زنان باتقوا و خانه نشین و با حجاب می پسندند، بدانند روز قیامت باید جواب تمام بی حجابی های جامعه را بدهند.



  • کلمات کلیدی : اجتماعی
  • نوشته شده در  شنبه 87/8/4ساعت  6:15 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \