سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

به نظر شما این عاقلانه است که پادشاهان خلیج و افرادی که پولشان از پارو بالا میرود با فقیران و بیچارگان وحدت کنند؟! چرا نشود ؟ ! آنها در شهادتین با هم اتحاد دارند ولی فقط در لفظ ! حتی نماز و روزه و زکات و حج نیز از حرف تجاوز نمی کند . بخاطر همین است که خطیب جمعه شان خیلی راحت فریاد میزند. ای مردم خدای ما یکی، پیامبر ما یکی، قبله ما یکی است پس مسلمانان وحدت داشته باشید!! و چطور راحت است که شعار دهیم " نه شیعه ، نه سنی، وحدت اسلامی" ولی مثل اینکه فراموش کرده اند چه چیزی گفته اند :
اخیران نظریه ایک ارائه شداده اند و گفته اند : نباید احادیثی را که درباره تاریخ یاد شده مطرح کنیم به خاطر این حساسیت برخی از مسلمانان را بر می انگیزاند !! و می گویند هیچ اختلافی بین شیعه و سنی نیست جز در فروع دین. مانند اختلاف مذاهب سنی . به واقع انان شرم نمی کنند ، که به خاطر وحدتی دروغین از امامت که اصلی از اصول دین است دست برداشته اند و می گویند ما فقط در فروع دین با هم اختلاف داریم مشخص است که با این دیدگاه وضعیتمان چه می شود ، مغزهایمان خشک می شود و برای رسیدن به حق باز می ایستد ، فقط بخاطر اینکه با هم باشیم و جلوی دشمن مشترک بایستیم ، اینان فراموش کرده اند که دشمن ما حتی در درون خودمان جای گرفته دین خودمان است .
تعجب می کنم وقتی با آنان درباره مارکس و لنین بحث کنید ، خوشحال می شوند و تو را روشنفکر خطاب می کنند ولی وقتی نام ابا الحسن و امامان و فرزندان پاکش را بیاوری تو را متهم می کنند . که توهین به خلفای راشدین کردی و از همه شگفت اور اینکه وقتی با دلیل و برهان حقیقت شیعه را به انان می فهمانی فورا شعار وحدت اسلامی را سر میدهند و تو را متهم می کنند که در پی جدا سازی مسلمین هستی .
ولی خطر بزرگتر این است که مردم را از تحقیق منع میکنیم ، که چی ؟ برای اینکه وحدت می خواهیم ! پس در این باره حرف نزنیم تا اهل سنت ، هرگز به حقیقت شیعه پی نبرند !! و هم چنین این کار را خلفای راشدین انجام دادند ، چون مردم را از نقل حدیث پیامبر منع کردند ، به خاطر همین حقیقت عید غدیر از بیشتر مسلمانان پنهان شد و نفهمیدند که در آن چه چیزی گذشت .
و به خاطر همین است که یهود و نصاری آنان را سرزنش  کردند و می گویند اگر آیه " الیوم اکملت لکم دینکم .." درباره ما نازل شده بود . ان روز را ما عید میگرفتیم و حتی یک نفر هم در ان با هم اختلاف نداشتیم .



  • کلمات کلیدی : مذهب
  • نوشته شده در  سه شنبه 87/9/26ساعت  6:32 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \