سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

حرف های گفتنی زیاد است، اما مطلبی که از نظر من مهمتر از همه است و ذهن مرا مشغول کرده است حمله به خوابگاه جوانان و دانشجویان است. این حادثه تلخ قلب مرا جریحه دار کرد، حادثه غیر قابل قبولی در جمهوری اسلامی بود حمله به منزل و مأوی و مسکن یک جمعی به خصوص در شب یا در هنگام نماز جماعت به هیچ وجه در نظام اسلامی قابل قبول نیست، جوانان این کشور چه دانشجویان چه غیر دانشجویان، فرزاندن من هستند و برای من هر گونه چیزی که برای این مجموعه ها مایه اضطراب و ناراحتی و اشتباه در فهم باشد بسیار سخت و سنگین است(...) این بهانه که 100 نفر 200 نفر خارج شوند از کوی دانشگاه و حرفهایی زدند و شعارهایی دادند، این مجوز نمی شود برای اینکه کسانی، در هر جایی با هر نامی دارد وارد آن محیط بشوند و کارهای ناروایی انجام بدهد. مگر من بارها نگفتم در اجتماعی که کسانی که مخالف هستند هیچ کس نباید رفتار خشونت آمیز داشته باشد که این دشمن را خوشحال می کند، بارها این حرف را گفتم، چرا گوش نکردند؟! چرا گوش نمی کنیم؟! حتی اگر یک چیزی که خون شما را به جوش می اورد ، مثلا فرض کیند اهانت به رهبری کردند، باز هم باید صبر کنیم، سکوت کنید، اگر عکس مرا هم آتش زند و پاره کردند باید سکوت کنیم، نیرویتان را حفظ کنید برای آن روزی که کشور به ان نیازمند است. برای آن روزی که نیروی جوان و مومن و حزب اللهی باید رد مقابل دشمن بایستد و الاّ حالا فرض کنیم یک جوانی یا یک دانشجوی فریب خورده ای یک حرفی زد، یک کاری کرد، چه اشکالی دارد؟ من از او صرف نظر میکنم و اما یک مطلبی من به دشمن می گویم : (...) این دشمن ها بدانند خواب برگشتن آمریکا به این مملکت یک خواب پریشان و غیر قابل تعبیر است(...) آخرین جمله را هم به امام و مقتدای خودمان ولی العصر ارواحنا فداه بدهیم، ای سید و مولای ما ، پیش خدای متعال گواهی بده که ما در راه خدا تا آخرین نفس ایستاده ایم ،بزرگترین آرزو و افتخار بنده این است که در این راه پر افتخار، پر فیض، پر بهجت جان خودم را تقدیم کنم...

در این متن چند خطی که امام خامنه ای در این روز به مناسبت افتضاحاتی که طرفداران و مزدوران آمریکایی و غربی بوجود اوردند ، سخنرانی کردند، چند نکته به وضوح به چشم می خورد:
1ـ متعهد بودن ایشان نسبت به مسائل نظام و بی خیال نبودن، اینکه عده ای می گویند فقط یک جایی نشسته و بی خبر از همه جاست در اینجا مشخص است.
2ـ قانون مند بودن ایشان که چقدر نسبت به برقراری قانون در کشور توجه دارند.
3ـ ایشان بی نهایت خویشتندار هستند، باور کنید اگر هر کسی به غیر از ایشان بود، به خاطر کثافت کاری که در این روز انجام دادند، به جای اینکه به گفتن چند کلمه اکتفا کند، همه شان را به سلابه می کشید.
4ـ خیلی ها می گویند کافی ست به غیر از گل به رهبری بگوییم تا سر از زندان اوین در بیاوریم، خودتان که شاهد هستید، ایشان گفتند من از آنها صرف نظر می کنم( اما اینکه بخواهند با این حرکاتشان جو کشور را متشنج کنند حرف دیگریست.)
5ـ اقتدار، این اصلی است که لازمه هر کشوریست، ایشان با اقتدار می گویند که خواب برگشتن به امریکا را هم نمی توانید ببینید، (این حرفهایش تصویر امام خمینی را در ذهنم تداعی میکند)
6ـ فراموش نکردن اینکه زیر سایه چه کسی هستیم ، و ما به تنهایی از خود هیچ نداریم، گفتن این سخن ها، غروری را که عده ای برای ایشان تصور کرده اند را به سراب تبدیل می کند، و این جملات از آخرین خطوط سخنرانی ایشان برداشت می شود.
مطمئنا در این روز وبلاگ ها و سایت های ضد نظام بیکار نخواهند نشست و با یادآوری وقایع این روز، و جهت دهی به افکار عمومی به طرف مقاصد شومشان، می خواهند 18 تیر دیگر در فضای مجازی اینترنت راه بیاندازند، هر کس به سهم خودش باید در این روز برای دفاع از مقام بزرگ ولایت بنویسد، چون سکوت در این روزها به معنای تایید گفته های آنان است.
پینوشت...................................................
هر کس ناسزایی گفت پیامش عمومی می شه، ولی به شرط اینکه جراتش رو داشته باشه و با نام سایت و آدرس ای دی خودش ثبت کنه.



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  پنج شنبه 88/4/18ساعت  6:33 صبح  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \