سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

قابل توجه ایرانیان وطن پرست، دشمنی امریکا با ملت ایران تا کجا!!!
یک بازی کامپیوتری جدید که درامریکا ساخته شده است، سربازان آمریکایی به ایران حمله می کنند.
 این بازی توسط یک تولید کننده که در همکاری تنگاتنگ با ارتش امریکا قرار دارد و بر اساس فیلم های خبری و بسیار دقیق ساخته شده است. در این بازی نیروهای ویژه آمریکا به یک کارخانه زیر زمینی حمله می کنند. نگهبانان و دانشمندان را به گلوله می بندند و آنگاه مواد منفجره را به لوله های سانتریفوژه نصب کرده و تاسیسات را منفجر میکنند. ماموریت این بازی "حمله به ایران" نام دارد که میتوان ان را رایگان از کامپیوتر پیاده (دانلود) کرد. در شرح این بازی امده است :"یک بازی رایگان جنگی که برای تهیه آن از جدیدترین تکنولوژی استفاده شده تا بتوان رویدادهای جنگی را بر اساس آخرین فیلم های خبری به طور دقیق بازسازی کرد."
 کدام آخرین فیلم های خبری؟ این بازی به نمایش حمله پیشگیرانه به ایران می پردازد که در هیچ فیلم خبری نمی توان آن را دید! کیت هلپر رییس این شرکت کامپیوتری از بازیش اینگونه تعریف میکند:" بازی حمله به ایران این امکان را به بازی کنندگان می دهد که اخبار را تجربه کنند. حتی اخباری را که تازه بعدها خواهند امد!"
افسران سابق ارتش امریکا در این شرکت به عنوان "مشاور" کار میکنند و در سایت های مربوط به بازی های جنگی مانند عقیب و شکار پسران صدام، حمله به فلوجه و هم چنین حمله به ایران تصاویر نظامی ماهواره ای نشان داده می شوند. سناریوی این بازی ها بر اساس اطلاعاتی که ارتش اعلام کرده است، تهیه می شود . بر اساس آنچه در سایت این شرکت آمده است سناریو بازی "حمله به ایران" "از نظر کارشناسان این شرکت خیلی دقیق و مشروح" ارزیابی شده است. انتقاد نسبت به این بازی همان گونه که انتظار می رفت از سوی ارتش امریکا نیامد بلکه ایرانیانی که در اینترنت برای مسائل مختلف امضا جمع می کنند، با پنج هزار امضا خواستار جمع شدن این بازی از بازار شدند. در این سایت آمده است :" ما باید به امریکا بفهمانیم که ایران مانند افغانستان و عراق نیست که در انجا پیاده شود و هر کار خواست بکند" روزنامه "کیهان" نیز نوشت :" آمرییکاییان خیلی دلشان می خواهد به ایران حمله کنند ولی به نظر می رسد باید دلشان را به همین حمله خیالی خوش کنند."
 در بحثی که درباره سناریو این بازی در اینترنت در گرفته است، برخی از ایرانیان از کشور خود دفاع میکنند و برخی به نظام دشنام می دهند .
یکی از سخنگویان این شرکت کامپیوتری از شرکت "بحث کنندگان از خاورمیانه" استقبال می کند و می گوید:" صادقانه بگویم، از نظر ما امتناع ایران از همکاری با جامعه جهانی نگران کننده است. آیا واقعا امروز می توان از یک راه حل غیر نظامی حرف زد؟ ما چندان مطمئن نیستیم." سایت بازی حمله به ایران از این هم صریح تر مینویسد :
" از آنجا که راه حل سیاسی به هیچ جا نرسید و بعید است که تحریم ها نیز به نتیجه برسند، باید این مشکل را از طریق نظامی حل کرد."
لینک مرتبط : زهی خیال باطل

این عکس تزئینی است



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/12/21ساعت  9:8 صبح  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \