سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

یکی از نشانه های ظهور امام زمان این است که ، در آخرالزمان مردم مسلمان گروه گروه وارد دین کفر می شوند و دست از دین خود برمی دارند به طوری که فرزند صبح باایمان و مسلمان از خانه خارج می شود و شب بی ایمان و کافر بر می گردد، از آن طرف ادیان دیگر گروه گروه مسلمان می شوند .

من اول معنای آن را نمی دانستم ، یعنی نمی توانستم درک کنم که آیا واقعاً چنین چیزی امکان دارد ؟! مگر می شود مسلمان دست از دین خود بردارد؟! ولی امروزه به وضوح این امر را در بین کشورها و حتی کشور خودمان می بینیم . سال گذشته آمار نشان می داد در کشورهای اروپایی مانند انگلیس ، آلمان ،آمریکا و ... سه هزار نفر به دین اسلام گرویدند. ولی از آن طرف مردم کشور خودمان مانند کسانی که هویت خود را از دست داده باشند به مذاهب ضاله و... می گروند. حتی وارد فرقه هایی می شوند که کاملا با دین اسلام تناقض دارد . مانند بهاییت . با اینکه سالهاست این فرقه متروک مانده ولی عوامل آن هنوز فعالیت خود را زیر نظر یهود ادامه می دهند و خواهند داد.

آمار نشان می دهد که حدود 2500 فرقه در جهان وجود دارد که 2000 تای آن در ایران فعالیت می کنند . این آمار واقعاً تکان دهنده ای است . در کشوری که نام شیعه بر روی آن گذاشته شده است، رهبر آن شیعه است ، بیش از 90در صد مردمش شیعه هستند این چنین آمار ی بدست بیاید.الآنه اهل تسنن نیز سعی دارند که جمعیت خود را در داخل ایران بیافزایند.تاجایی که به خانواده ها مبلغی داده می شود که تعداد فرزندان زیادی به دنیا بیاورند . آنها علاوه بر اینکار ، هر مرد 4 زن می گیرد و از هر زن تقریبا 10 فرزند بدنیا می آورد . با یک حساب سر انگشتی می بینیم که جمعیت خانواده های آنها از 40 نفر هم تجاوز می کند . ولی از آن طرف می بینیم که خانواده هایی که دارای مذهب شیعه هستند ، اولاً تا 30 سالگی که بچه دار نمی شوند ، دوما اگر هم بچه دار بشوند از یک یا دو فرزند تجاوز نمی کند، غافل از این که آنها نمی دانند پشت سرشان چه می گذرد و نمی دانند اگر این روند همینطور پیش برود ، یعنی جمعیت سنی به طور چشم گیری افزایش یابد ، و از آن طرف جمعیت شیعه نیز به طور چشم گیری کاهش یابد ، آماری که در آینده به دست ما خواهند داد کاملا عکس الآن است ، یعنی بیش از 90در صد جمعیت ایران را سنی و مابقی آن را شیعه تشکیل خواهند داد .

به نظر من طلاب علوم دینی در این زمانه نباید تمام سعی خود را بر این بگذارند ، که غیر مسلمانان و یا غیر شیعه ها را هدایت کنند و آنها را به این دین و به این مذهب راهنمایی کنند ، چون که طبق یکی از نشانه های ظهور امام زمان (عج) که بیان شد  این امر خود به خود صورت خواهد گرفت ، بلکه نباید بگذارند مردم از دین خودشان به راحتی دست بردارند و گروه گروه وارد فرقه های بشوند که نه هدفی دارند و نه آینده ای .

واقعاً از امام زمان (عج) شرمنده ایم که این چنین ، امامنت داری دین جدّش را می کنیم.

 به امید روزی که امام زمان چشمان ما را به جمال نورانیش منوّر سازد ...

پاورقی...........................................................................................................................

خیلی ها به خاطر این متنم به من خرده گرفتند ،‏خیلی ها هم .... .  ولی در انتها لازمه که بگویم . منظورم بنده این نیست که شیعیان هم 4تا4 زن بگیرن و از هر کدوم هم 10 تا بچه . منظورم این بود که ببینید این ها از چه راه هایی برای براندازی شیعه استفاده می کنند . و ما شیعیان هنوز نمی توانیم حق خود را باز گو کنیم . برای همه گفته هایم دلیل دارم . ولی این جا جایش نیست که بگویم . (اگه خواستید یه کامنت خصوصی بذارید ). و با این حال باز هم می گویم ، از اینا یاد بگیرید . نه این که تا کم اوردیم منکر همه چیز بشیم. همون قدر که اونا رو مذهبشون تعصب دارند ( با اینکه بعضی از علمایشان هم می دانند که مذهبشان حق نیست) ما نیز باید تعصب داشته باشیم .



  • کلمات کلیدی : مذهب
  • نوشته شده در  دوشنبه 87/2/2ساعت  9:20 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \