سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

 

پاراچنار کجاست؟همین جاست، بغل گوش ما، شهری در کشور همسایه مان یعنی پاکستان، مگر چه بر سرشان امده که آن را مظلوم تر از غزه قلمداد کرده اند.
در آنجا افراد شیعه را اسیر می‌گیرند و آنگاه آنان را مسله می‌کنند و آثار سینه زنی و زنجیر زنی را از بدن آن‌ها با قساوتی به سبک عبیدالله بن زیاد و حجاج بن یوسف ثقفی از بدنشان جدا می‌کنند و دست و پایشان را با اره و ساتور قطع می‌کنند و چرا آنان را سر می‌برند؟ آیا این اعمال یزیدی دلیلی جز بغض اهل بیت (علیهم السلام) دارد؟
حدود یکسال است که محاصره پاراچنار تنگتر شده به طوری که اصلا ان را جزیی از پاکستان قلمداد نمیکنند. در این مدت بیش از 500 نفر به طور فجیعی به شهادت و بیش از هزاران نفر به شدت زخمی شده اند، به علت محاصره روزانه 25 میلیون روپیه و حدود 2 هزار ماشین مسافر بری انان متوقف شده اند، مردمش به شدت با قلت مواد خوراکی مواجه هستندو حتی ارد و برنج با چند برابر قیمت هم یافت نمیشود خسارت کشاورزی به انان وارد میشود
تروریست ها تا کنون در چندین نوبت شیعیان بی‌دفاع، تنها و بی‌سلاح توسط نواصب جدید و یزیدیان به شهادت رسیده‌اند. این گروه حتی به آمبولانس حامل بیماران و زنان رحم نکرده و در دو نوبت نیز دو عقب‌مانده ذهنی و بیمار روانی را ذبح کردند!!
مردم پاراچنار از امکانات پزشکی محروم هستند و به مدت شش روز اخیر در مناطق "چکنه "،"کراحیله"، "پیوار"،"شلوزان"،"زیران"،"کرمان"،"پاراچمکنی"،"احمد زئی"و "سمیر" از نبودن امکانات پزشکی و دارو بیش از 14 کودک جان خود را از دست دادند.
این درحالی است که خبرهای مربوط به مرگ و میر کودکان از این منطقه محاصره شده به بیرون درز نمی کند و بسیاری از کودکان، زنان و سالخوردگان در سکوت مرگبار رسانه‌ای و دیپلماتیک، به دلیل سوء تغذیه از دنیا می‌روند.

داروخانه ها از دارو خالی است و صاحبان داروخانه‌های می‌گویند که دو ماه قبل بیش از 20 میلیون روپیه [معادل 260 میلیون تومان] را به حساب دولت واریز کرده اند تا داروهایشان را از شهرهای دیگر با وسائط نقلیه ای مانند بالگرد و غیره به پاراچنار منتقل کنند اما دولت پول را گرفته و دارو تحویل نداده است درحالی که در کشورهای دیگر دولت رأسا کار امداد رسانی به چنین مناطقی را به عهده می گیرد ولی در اینجا در برابر پول نیز کمکی به شیعیان رسانده نمی شود.
روزی نمی گذرد که طالبان ها و یزیدیان با محاصره خودروی شیعیان، آنها را با اذیت و آزار فراوان به قتل نرسانند. این افراد، ابتدا شیعیان را مثله کرده، سپس مظلومانه سر آنها را از بدن جدا می کنند.
جنایت کاران، مردان را برهنه کرده و از آثار زنجیر و سرخی سینه و یا از نماز خواندن آنها، پی به شیعه بودن آنها برده و آنها را به بدترین نحو ممکن به شهادت می رسانند.

"لایق حسین" شیعه مظلوم شانزده ساله پاراچناری از این دسته افراد بود که چندی پیش توسط سه نوجوان یزیدی مسلک، ابتدا بینی و گوش ها و لب هایش و سپس دست ها و پاهایش با قمه بریده شده، آنگاه همانند سرور و سالارش حسین(ع) سر از بدنش جدا گردید.

در این میان آیت الله صافی گلپایگانی با محکوم کردن جنایت‌های انجام شده در فلسطین و غزه، پاراچنار را مظلوم‌تر از غزه دانست و افزود: محاصره پاراچنار بدتر از غزه است و در آنجا ابتدا دست شیعیان، بعد پا و سرشان را می‌برند و این همه جنایت انجام می‌دهند و از هیچ کس صدایی بلند نمی‌شود؛ این چه دنیا و چه جامعه بین‌الملل و چه قانونی است؟



  • کلمات کلیدی : مسائل روز، سیاسی
  • نوشته شده در  دوشنبه 87/10/16ساعت  10:25 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \