سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

چرا گاهی بشر آنقدر آسمانی میشود که برای اینکه گودری (سگ فضا نورد شوروی ) در معرض
خطر قرار گرفته تظاهرات بر پا نموده و از این سگ حمایت میکند ولی همین حامیان حیوانات گاهی آنقدر بیباک می گردند که دست به قتل و غارت و خونریزی زده و آزاد مردان را زیر رگبار مسلسل می گیرند و بمبهای میکربی و آتش زا که از پول ملت تهیه شده برای نابودی آنان مصرف می کنند مساجد و قریه ها را زیر انفجار بمب قرار داده و جوی های خون برپاه می اندازند و ارزشی برای بشر قائل نیستند ؟!
چرا با آنکه آنقدر دم از علم و صنعت می زنند و بنام تاسیس و توسعه دانشگاهها و تشریفات سازمان فرهنگی جهانی یونسکو و ... بودجه های هنگفتی از دسترنج مردم فقیر صرف می کنند ، و خود را حامی علم و صنعت می دانند ولی ناگهان همین مراکز علمی را مورد حمله قرار داده وذخائر فکری ملت را زیر رگبار مسلسل مانند گل پر پر نموده و همانند برگ خزانروی خاک می ریزند ؟!
چرا زمامداران داد طرفداری از ملت و تهیه آسایش آنان را می زنند ولی ناگهان همین ملت ، که تا دیروز سنگ طرفداری آن به سینه می خورده است زیر چرخ های تانک و زره پوش ریزریز گردیده و یا در باتلاقها آنان را آتش می زنند و یا زنده زنده زیر خاک نموده ! و یا به دریا می ریزند ؟!
چرا زمامداران گاهی آنقدر متدین می شوند که به کلیسا و مسجد قدم نهاده و به زیارت قبور پیشوایان دینی خود رفته و نسبت به پیشوایان دینی احترام می گذارند ولی ناگهان دین را عامل عقب افتادگی دانسته و آنرا می کوبند و بزرگترین حملات را به کلیسا و مسجد و پیشوایان دینی و قبود آنان می نمایند ؟!
چرا سازمانهای جهانی گاهی آنقدر سخن از تضییع حقوق ملتها به میان می آورند که یک مسئله جزئی بسیار بزرگ می شود و مسئله روز جهان می گردد و دنیا برای آن حساب جدا گانه ای باز می کند ، ولی گاهی مسائل مهمتر از آن را نادیده گرفته و هر قدر ملتها ناله کنند به ناله های آنان توجهی نمی شود ؟!
اینها واقعیت هایی است که در اطراف ما چه در گذشته و چه در حال اتفاق افتاده و اتفاق خواهد افتاد ولی آدمیان نباید بفهمند که ...
باز می گویم ، چه کسی پاسخگوست ؟



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 87/3/22ساعت  11:0 صبح  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \