• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : غاصبان لباس روحانيت
  • نظرات : 1 خصوصي ، 24 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام. ببخشيد، پيام قبلي قلمش درشت بود آخرش هم ايراد داشت قبلاً برا کس ديگه ايميل كرده بودم يادم رفت حذفش کنم. حالا اصلاح شده مي فرستم:

    چند سال گذشته زماني که هتک حرمت ها و توهين ها به حضرت آيت الله مصباح يزدي به اوج خود رسيده بود پس از گذراندن دوره طرح ولايت خدمت مقام معظم رهبري رسيديم که بعد از سخنراني حضرت آيت الله مصباح يزدي، ايشان در اواخر سخنان خود فرمودند:

    امروز بحمدلله نظام اسلامي ما مفتخر است که شخصيت هاي برجسته ي علمي و معنوي در آن حضور دارند مثل همين شخصيت عزيز و عظيمي که بحمد الله اين کار هم از برکات ايشان است

    من ايشان را نزديک به چهل سال است که مي شناسم و به ايشان ارادت قلبي دارم

    فقيه، فيلسوف، متفکر و صاحب نظر در مسايل سياسي اسلام

    اگر خداي متعال به نسل کنوني ما توفيق اين را نداد كه از شخصيت هايي مثل مرحوم علامه طباطبايي يا مرحوم شهيد مطهري استفاده كنند اما بحمدالله اين شخصيت عزيز و عظيم ، خلأ آن عزيزان را در زمان ما پر مي كند.

    من حقيقتاً خدا را حمد و شکر مي کنم که جامعه ما و به خصوص نسل جوان ما به ايشان خيلي علاقه دارند بنده هر جا که کسب خبر کردم-در سراسر کشور- اطلاع پيدا کردم که نسل جوان ما شديداً علاقمند و قدردانند اين هم نعمت بزرگ خدا و دليل سلامت اين کار است وقتي انسان با روح و با هدف خدايي وارد ميدان مي شود همين جور مي شود.

    (بگذريم از اينکه عزيز دل آقاي خاتمي و وزير ارشادش اين سخنان مقام معظم رهبري را شوخي دانست)

    پاسخ

    عليک سلام . خوبکار کردي برادر .