• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : جاب مصونيت است يا محدوديت
  • نظرات : 2 خصوصي ، 10 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + Ali Akbar 
    سلام. مطلب شما را خواندم قلم زيبايي داريد. بنده سعي مي کنم مواردي را جهت اطلاع شما بيان کنم که لازم نيست به سرعت آنها را رد يا قبول کنيد. فقط کمي در مورد آنها فکر بفرماييد.

    1 - در ابتدا از زن تازه مسلمان شده فرموديد و خاک عالم را بر سر زنان آزاده ايران زمين مرحمت فرموديد. آيا قشنگتر نبود که همه انسانها مي توانستند مانند همين زن داستان شما لباس خودشان را انتخاب کنند و اگر معتقدند تاج سرشان است بر سر کنند و اگر اعتقادي ديگر دارند خاک بر سر و باتوم بر کمر نگردند ؟

    2 - از پاشيده شدن بنيان خانواده در غرب فرموديد. دخترم. من بيش از نيمي از عمرم را در همين غرب به گفته شما کافر گذراندم و با قاطعيت به شما عرض مي کنم نسبت خيانت مرد يا زن در خانواده به نسبت جوامع مسلمان بسيار کمتر است که دليل آن اسلام يا چيز ديگري نيست بلکه ميزان آگاهي هاي بيشتر اجتماعيست .

    3 - از نوشته شما اينگونه استنباط مي شود که مردها براي انجام سکس ازدواج مي کنند و اگر آن را در جاهاي ديگر نيز بيابند ديگر ازدواج نمي کنند. اگر تمام مردم دنيا چون شما فکر مي کردند امروزه نسل بشر به طور کامل منقرض شده بود. اينگونه نيست دخترم. عشق معناي بسيار بالاتري دارد و من وقتي همسرم را عاشقانه دوست داشته باشم اگر در جامعه هم به صورت رايگان سکس عرضه کنند هرگز به آن فکر هم نمي کنم.

    4 - چرا خودتان را برابر وسيله ارضاي يک مرد مي دانيد که بايد آن را در مقابل مردان ديگر قايم کنيد . شما هم مثل يک مرد انسانيد. نه کمتر و نه بيشتر. اگر کسي هم به شما در خيابان به عنوان ابزار جنسي نگاه کرد اين مشکل آن شخص است که دچار بيماري جنسي مي باشد نه شما دختر گلم.

    5 - شما عزيزم نه کالا هستيد که اگر در دست همه بود بي ارزش شويد و نه ماشين که روي آن چادر بکشيد.

    6 - خيلي دوست داشتم فرصتي مي کرديد و در مورد جوامع مختلف بشري تحقيق کوچکي مي کرديد تا ببينيد فساد ريشه در بي سوادي و فقر فرهنگي دارد نه بي حجابي و بد حجابي . پس از تحقيق مي توانستيد هر جقدر دوست داريد بر سر زنان خاک بريزيد.

    اميدوارم قبل از اينکه به اين فکر کني که چه جواب دندان شکني بايد به من بدهي کمي فکر کني که من پيرمرد منتظر جواب تو نيستم . فقط آنچه را مي دانستم با تويي که مثل دختر من هستي در ميان گذاشتم.

    به هر حال اميدوارم هميشه موفق باشي و هميشه با اين قلم زيبا و معصومانه ات بنويسي و دل همه را شاد کني.