• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : خدارا شکر کن در ايران زندگي ميکني
  • نظرات : 5 خصوصي ، 19 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ازادي خواه 

    1.كسي در مقابل اسلام موضع نگرفته.شايد بنده يك مسلمان كامل نباشم اما از خيلي از مسلمان نماها مسلمان ترم پس نتيجتا مشكلي با اسلام ندارم و نميدانم شما چرا فكر ميكنيد هر كس كه با شما مخالف است بي دين و زنديق و ضد اسلام است؟

    2.مشكل انهايي هستن كه به اسم اسلام به نفع خودشان مجازات ميكنند.همچنين اينكه ايران بعد از چين بالاترين ميزان اعدام رو دارد نه استكبار جهاني و ايادي ان.و قوانين سختگيرانه ي انها براي جلوگيري از ارتكاب مجدد جرم است نه منفعت سران.

    3.در مورد حرف اخرتان هم اينكه اخلاقيات به خود هر فرد بر ميگردد واگر اخلاقيات را قانون كنيد هم اخلاقيات ضايع ميشوند هم قانون.شما فكر مكنيد در ايران اين مسائل نيست؟نه عزيزم تمام مفاسد و ضذ اخلاقيات در خفاست اما در غرب به دليل ازادي(بيان و عقيده)امارها ارائه ميشود و در ايران به دليل سانسور شديد رسانه ها هيچ امار صحيحي ارائه نميشود.پس بهتر است با توجه به ازادي و اموزهاي ديني در بخش تربيت(نه سياست) به تربيت فرزندان پرداخت تا به اخلاقيات تكيه كنند مانند سوئد.

    4.شما فكر ميكنيد چقدر تفاوت ميان قوانين اسلام وساير كشور ها وجود دارد؟مگر نه اينكه شريعت عين عقل است و مگر نه اينكه غرب در معدود مواردي قوانيني عقلاني دارد و شما و امثالهم با استناد به اين معدود قوانين انها را به سخره گرفته و قوانينشان را ضد بشري و به نفع سران ميدانيد؟(كافر همه را به كيش خود پندارد).مگر حضرت علي (ع) نفرمودند كه مبادا ديگران در عمل به قران از شما پيشي گيرند؟و حالا غربي ها اين كار را انجام داده اند.

    پاسخ

    1- شما تاج سريد ، غلط بکنم که به شما بگم بي دين.2- (مشكل انهايي هستن كه به اسم اسلام به نفع خودشان مجازات ميكنند.) اين حرفتو قبول دارم ولي مابقي اش رو بايد بگم شما از کجا ميدونيد که مجازات در ايران به خاطر منفعت شخصي است.3- الف-( اخلاقيات به خود هر فرد بر ميگردد ) متاسفم تک تک افراد جامعه نسبت به رفتارشان در مقابل جامعه مسئول هستند و اين اخلاق فردي است که اخلاق جمعي را ميسازد. (از خود بايد شروع کرد)ب- اخلاقيات بايد قانون زندگي ما باشد. قانون ما هم بايد بر گرفته از اخلاقيات باشد.(زندگي=بهشت)ج- تمام داد ما هم از همين است که چرا فساد هست، چه خفا چه ظاهر. 4- درست است که هر چه که عقل سليم به ان حکم کند شريعت هم به آن حکم ميکند ، اما در شريعت چيزهايي است که عقل ناقص بشر از درک ان عاجز است پس نمي توان دقيقا گفت شريعت عين عقل است. درضمن منظور شما از قوانين عقلاني غرب چيست؟؟؟ و حال غربي ها به کدام حکم قران عمل کردند که شما ميگوييد از ماپيشي گرفتند، اگر عمل به حکم قرآن براي شما اينقدر مهمه چرا طرف قوانين نابرابر آمريکايي را ميگيريد!!! حال اينکه شما مسلمانيد و قران کتاب شما.