• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : خدارا شکر کن در ايران زندگي ميکني
  • نظرات : 5 خصوصي ، 19 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ازادي خواه 

    1.در جواب شما نسبت به((اعدام به نفع منافع سران))بايد بگويم همين بس كه اقاي خميني در واكنشي نسبت به مشاركت گروه مجاهدين خلق با حكومت بعث عراق در حمله به كشورمان و با توجه به لطمات جاني ومالي وارده بر سپاه دستور اعدام بين 7000 تا 17000 نفر از اعضاي محبوس اين گروه را كه تعداد زيادي از انها دانشجوياني بودند كه جرمشان تنها پخش اعلاميه بود صادر كرد.سركوب شديد معتصبين حاضر در تظاهرات قانوني وحبسهاي سنگين و محروميتهاي شديد اجتمايي از قبيل تجمع زنان معترض نسبت به نقض مكرر حقوق زنان در ايران-تجمعات دانشجويي در دانشگاه هاي پايتخت از جمله دانشگاه امير كبير كه من خود به شخصه در ان حضور داشتم.مسائلي چون كوي دانشگاه كه با وجود سانسورهاي شديد مردم از اين مسائل اگاهي پيدا كردند.ايا اين اقدامات جهت حفظ منافع مردم است يا منافع سران؟

    2.الف-( اخلاقيات به خود هر فرد بر ميگردد ) متاسفم تک تک افراد جامعه نسبت به رفتارشان در مقابل جامعه مسئول هستند و اين اخلاق فردي است که اخلاق جمعي را ميسازد. (از خود بايد شروع کرد)از اين لحاظ هردو در يك جبه قرار داريم.

    3.ب- اخلاقيات بايد قانون زندگي ما باشد. قانون ما هم بايد بر گرفته از اخلاقيات باشد.(زندگي=بهشت)در اين مورد همان طور كه گفتم كشور سوئد نقيصه ي نظر شماست چرا كه حكومت حاكم بر ان يك حكومت سوسيال-دموكرات است وقوانين مدني اين كشور بر گرفته از عقل و اجماع ميباشد اما با توجه به نطرييه ي شما بايد اين كشور از لحاظ اخلاقي با مشكل روبرو باشد ولي در كمال تاسف بايد بگويم كه اين كشور رتبه ي برتر جهان را از لحاظ اخلاق دارا ميباشد اما ايران كه بر اساس نظريات امثالهم اداره ميشود و ميبايستي الان مدينه ي فاضله باشد چه؟فساد در ان بيداد ميكند.بايد متذكر شوم كه اخلاقيات بدون تكيه بر شريعت الهي بود نميابد.چيزي نزديك به 90% مردم سوئد پيرو شريعتهاي الهي هستند(اطلس جامع گيتاشناسي-چاپ 83) و اين دال بر اين است كه ديدگاه شما در مورد سكولاريزاسيون معدوم ميباشد و سكولاريزاسيون باعث جايگزيني اين سير به جاي اديان نميشود.

    3.مگر نه اين است كه خداوند عز و جل در كتاب اسماني ما مسلمانان ميفرمايند كه تمام عالم مسخر بشر است پس چرا در دستيابي به اين مسخرات غربيها از ما جلوترند؟در علم و اموزش و...حتما نبايستي كه با نام خدا و پيامبر كارهايشان را انجام دهند.انها عمل ميكنند و به طور غير مستقيم از قران بهره ميبرند.

    4.ايا ميتوانيد نمونه هاي از قوانين به اصطلاح نابرابر امريكايي را نام ببريد؟ايا نبايد به تمام سخنها گوش كرد و بهترينها را انتخاب كرد؟ايا تمام كارهاي غربيها ضد دين و ضد بشريند؟درست است كه در بعضي قوانين(تعداد معدودي)مشكلاتي است ولي اكثر انها بشريست . هر چيزي كه بشري باشد اخلاقي نيز هست و مگر نه اين كه مومن ترين شما با اخلاقترين شماست؟ايا اعمال اخلاقي تنها به عبادت است؟ما بخش فردي را يافته ايم و انها بخش اجتماعي اخلاق را.ايا در زمان خلافت يزيد که قوانين را به نفع خود به كار ميبرد كسي نبايد دم ميزد؟

    پاسخ

    شما که هيچ وقت سلام نکرديد ولي من ميگم عليک سلام. اول شک داشتم ولي الان مطمئن شدم که پاي اين شبکه هاي ماهواره اي ميشني و حرفهاي بدون دليل و منطقشون رو به جون ميخري، بگذريم، اين حرفي که درمورد امام زديد دروغي بيش نيست، درسته که ابتدا امام اينچنين دستوري دادن ولي بعد که فميدن آمار اينقدر زياد است حرفشان را پس گرفتند. بعدش هم مسئله کوي دانشگاه رو چند تن از ضد انقلابيون و منافق که از آمريکا دستور ميگرفتند فرماندهي کردند نه خود ايران ، مگر ايران ديوانه است که داخل کشورش آشوب راه بياندازد بعدش هم شما حقوق زنان را چه ميدانيد که مي گوييد حق زنان در ايران پايمال ميشود؟! در غرب با زنان مثل حيوان رفتار ميکنند ، آيا منظور از حق زنان همان رفتاري است که غرب با زنانشان انجام ميدهد؟؟؟ که اگر اين طور است سخت در اشتباهي و فقط فريب صداي اين طبلهاي اين تو خالي را خورده ايد؟ شما از کدام از قوانين غرب صحبت ميکنيد؟؟؟ نمي دانم شما چرا اينقدر حرف از حقوق زنان در ايران ميزنيد؟؟؟ آيا غير از اين نيست که بتوانيم فقط بهره کشي بيشتري از آنان ببريم، اگر زنان ما حرفي دارند خودشان ميزنند و نيازي به کاسه داغتر از آش هم نخواهند داشت. ادامه حرفهايت هم همه اش سفسطه و مغالطه کاري بود. http://shieah.parsiblog.com/Archive76794.htm اين لينک رو هم بخونيد . در رابطه با اسلام عقب مانده.