• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : فرياد آزادي را از ايران براي ديگران سر دهيد نه خود
  • نظرات : 2 خصوصي ، 19 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ازادي خواه 

    1.شما هنوز تفاوت بين لاييك وسكولار-تفاوت بين حقوق زنان و فيمينيسم را نميدانيد انوقت با اين وقاحت به خود اجازه ميدهيد در مورد مسائل سياسي و ايدئولوژيكي بحث كنيد؟حتما و حتما به اين وبلاگ سري بزنيد.

    http://freethought.blogfa.com/post-64.aspx

    2.ايا تا به حال واژه ي امانيسم ورنسانس و عصر روشنگري به گوشتان خورده؟ستمهايي که که کشيشان کاتوليک(همانند اخونديسم)با نام دين کردند سبب شد مردم عرفان را رها کرده و دو دستي ماديات را نگهدارند و خود را زميني بدانندو بعد از اين فکر و جدايي سياست و نابودي ديانت(در نقاط کاتوليک نشين)بود که به چنين پيشرفتهايي دست يافتند.حرف بنده اين است که قبل از ايجاد امانيسم(انسانگرايي مفرط)سکولاريزم را دنبال نماييم تا مردم از دين زده نشوند.

    3.كار فرهنگي لازمه ي حفظ اخلاقيات(که ان هم وابستگي مطلق به شريعت دارد)است نه کارهاي سياسي.که بعضي کشور هاي حوزه ي بالتيک در اين امر موفق بودند(البته اگر از منطق اگاهي داشته باشيد که شک دارم داشته باشيد ميدانيد که يک نقيضه کل يک نظريه ي منطقي را مردود ميکند).

    4.جوانان ما دين گريز و اخلاق گريز نيستند؟اگر غير از اين فکر ميکنيد متحجري بيش نيستيد.

    5.ازادي=ازادي بيان و عقيده.اين منتقداني که نام برده ايد با استفاده از همين ازادي است که به انتقاد عليه نظريات حاکم بر کشورشان پرداختند.ايا در ايران کسي توان دارد عليه حکومت ديکتاتوري ديني اخوند ها چنين نظري بدهد؟

    6.از چه زماني اسامي اخوندها جزو مقدسات اسلامي به حساب مي ايد؟

    انکس که نداند ونداند ونداند

    بر پست رياست ابد الدهر بماند(در ايران)

    پاسخ

    احسنت، باريک الله، فهميدم قضيه چيه، خب عزيز من زودتر ميگفتيد، باشه من نفهم ، شما که ميگي من فرق حقوق زنان و فيمينسم رو نميدونم بهم بگو فرقش چيه؟ بعدش هم ، من هيچ وقت اين فکر رو نکردم که جوانان ما دين گريز و اخلاق گريز هستن، من ميگم جوانان ما دين و اخلاق را نمي شناسند چون کسي نيست که به انها اين مقوله را به خوبي بشناساند، من آخوندها را جز مقدسات دين نشمردم، بعدش هم شما منظورتون از حکومت ديکتاتوريه آخوندها چيه؟! تا حالا اين مدليش رو نشنيده بودم، اين لينکي هم که دادي باز نشد ولي صفحه بلاگ رو ديدم و گرفتم قضيه چيه ، عبدالکريم سروش!!! اگه اشتباه نکنم شما عقايد ايشون رو قبول داريد درسته؟ بعدش هم مطمئن بودم وقتي ازتون مدرک و دليلي بخوام من رو به صفحه ي يه وبلاگ لينک ميديد.