• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : نرخ بيکاري در آمريکا 6 درصد ولي در ايران...
  • نظرات : 13 خصوصي ، 43 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    مطلب زيبائي نوشتيد، البته احساس مي شد كه فقط با مراجعه به برخي سايت هاي ضدامريكائي آمارها را بدست آورده باشيد...

    قصد نداشتم نظردهم اما با خواندن نظريات به اين سوال رسيدم كه چرا تعداد مخالفين اين بحث شما به مراتب نسبت به موافقانتان بيشتر است!

    چرا اكثريت اين مسئله را قبول ندارند و احساس مي كنند اين بحث ها توجيهاتي است براي آمار بيكاري در ايران...!

    چرا زماني كه از مقيمين در امريكا اين مسائل سوال مي شود، با اين صورتي كه شما بيان كرديد و به تصور همگان باورانديد كه اوضاع اقتصادي آنجا فقط همين است، قبول ندارند (حتي مذهبيون آنجا!)، و اين تناقض را چطور بايد حل كرد، يا هركسي كه امريكا مي رود يقينا فاسد مي شود و ديگر راي و نظرش اعتبار ندارد، يا اينكه آنها درك درست دارند و ما تا حدودي در اين طرف قضيه افراط مي كنيم، و اين افراط شايد بخاطر توجيه برخي مسائلمان باشد... شايد...

    حادثه 11سپتامبر، بواقع دسيسه اي از جانب خود امريكا بود تا ذهنيت مردمش را بسوي فراسوي مرزها بكشاند و آيا اين تاكتيك فقط به امريكا منحصر است و ايران با زمزمه اينكه *دشمن هميشگي امريكا* آيا قصد ندارد ذهنيات مردم را بسوي يك خطر بزرگ و هميشگي در خارج از مرزها معطوف كند تا شايد گوشه اي از مشكلات داخلي را سرپوش گذارد...!!!

    تمام اين جملات فقط مسائلي بود كه با خواندن نظريات دوستانتان در همين وبلاگ بدست آوردم و دوباره بصورت جمع بندي خدمتتان ارائه دادم، و شايد بمانند شعار هميشگي؛ اكثريت در جهل به سر مي برند و از حقيقت مطلع نيستند، اينان نيز درك درستي از واقعيت هاي پيرامونشان ندارند!