• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : منكري را نهي نكنم...!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شهيد 

    شما ها هستيد كه از نام شهدا سو استفاده مي كنيد دانشگهاهاي كشور پر شده از سهميه بسيج شهيد جانباز علم کجا رفته خدا مي داند . شهدا محترمند و همچنين خانواده شان ولي نه اين که عرصه علم را از دست استعداد ها به زور بگيريم .

    جناب آقاي احمدي نژاد بايد از تاريخ رياست جمهوري خود شرم کند

    ايشان همان کسي هستند که فرمودند تورم توهم است يعني مردم ايران شعور ندارند و نمي فهمند که قيمت ها افزايش چنداني نداشته فقط 200 الي 600 % آن هم چيز قابل توجهي نيست قشر ضعيف جامعه فقط براي راي جمع کردن است بقيه روز ها لازم نيست گوجه فرنگي که يک ميوه گران قيمت است در سفره شان باشد .

    مدارك دانشگاهي كاغذ پاره اي بيش نيست چرا كه جناب كردان وحي منزل هستند . مردم برق را مي خواهند چه كار . اينترنت پر سرعت باعث ابتذال جامعه است دانشمندان بهتر است عمر خود را پشت اينترنت خانگي هدر دهند تا به كار و افتضاحات دولت كاري نداشته باشند .

    به شما چه كه يك ميليارد دلار گم شده و 4000 تخلف اقتصادي صورت گرفته

    واقعا مملكت رو آباد كرديد دستاتن درد نكند ايشالا اين دوره هم به شما راي مي دهيم كه كاملا با خاك يكسان اش كنيد

    من نمي خواستم اين چيز ها رو بنويسم ولي مطالب شما باعث شد كه به طور جدي به فكر ايجاد وبلاگ شم و خيانت هاي دولت نهم رو بنويسم .

    خدا هدايت تان كند

    پاسخ

    راستيتش حوصله نداشتم جوابت رو بدم همون جوابي كه توي يه وبلاگ ديگه همين كامنت رو به اسم شاغلام گذاشته بودي رو ميدم بهت،‏ميدونم كه اصلا نميايي ببيني كه چي جوابت رو دادن،‏چون اينقدر اين كامنت رو توي وبلاگ ها گذاشتي كه حسابش از دستت در رفته شايد :) چه صغري کبرايي را کنار هم مي چينيد تا نتيجه ي دلخواهتان را بگيريد؟ هرچند به اين طور بحث کردن قائل نيستم اما در مورد مطالبي که گفته ايد چند نکته مي گويم قضاوت با شما. بحث سهميه هاي دانشگاه ها که کاملا روشن است و اين سهميه اين قدر ناچيز است (0.5%) که قابل حساب نيست و هيچ وقت هم از کل آن استفاده نشده است. و آن هم افزون بر ظرفيت آن دانشگاه است. در ثاني آيا اصلا اين مسئله ربطي به دولت احمدي نژاد دارد؟ مي خوام بدونم زماني که احمدي نژاد به تورم رواني اشاره کرد (که همواره به عنوان يکي از عوامل مهم تورم در علم اقتصاد مطرح بوده است) هم تورم همين قدر بود که الان هست؟ يا اون موقع تورم 16 درصدي رو 20 و 21 معرفي مي کردند تا اين که به دلايل مختلف به سطح فعلي رسيد. بله دوست عزيز اون موقع بخش اعظم تورم مطرح شده رواني و به قول شما توهمي بود. آيا اين که کشور در حال سازندگي و با مصرف بي رويه ي برخي از مردم برق قطعي پيدا مي کند، به اين معني است که دولت مي خواهد مردم برق نداشته باشند؟ در اما مورد اينترنت. شما اگر دانشمندي را سراغ داريد که با اين سقف موجود (128 کيلوبايت) کارش راه نمي افتد به ايشان بگوييد مي توانند با مراجعه به اولين دفتر مخابرات با ذکر دلايل کاربرد اينترنت پرسرعت مجوز بسيار بالاتر از آن را بگيرند(اين بهانه فقط براي کساني مطرح است که دلايلشان براي استفاده از اينترنت غير منطقي يا غير قانوني است). در مورد يک ميليارد دلار مي توانيد به صحبت هاي چد شب پيش رئيس جمهور رجوع کنيد. اما تخلفات اقتصادي: ديگر هيچ با انصافي نيست که به مسئله ي پاک دستي اين دولت اشاره نکند. و نمونه هايش هم بارها در عملکرد دولت در برخورد با متخلفين مشاهده شد. در اين زمينه شما را به ماضع سازمان بازرسي کشور رجوع مي دهم. حالا اين آمار 4000!!! را شما از کجا آورده ايد خدا مي داند. اما در آخر اينکه اگر شما واقعا از مسائلي خبر داريد که ما از آن بي خبريم اشکال ندار بگوييد، شايد ما هم قانع شديم (به صورت مستدل و منطقي). به شرط آنکه شما هم در مسائلي که قادر به اثباتشان نيستيد يا استدلال منطقي در جواب آن ارائه مي شود بر سر حرف خود پافشاري نکنيد. حيف که شما هيچ آدرسي از خود به جا نگذاشته ايد، اما در صورت تأسيس وبلاگ حتما ما را هم مطلع نماييد/ خداوند همه مان را هدايت کند/ موفق باشيد