• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : اين وحدت را نميخواهم
  • نظرات : 6 خصوصي ، 10 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام.

    «واقعا در هفته ي وحدت ، چه چيزي را ميخواهيم اثبات کنيم؟!»

    درست است كه اين وحدت آنطور كه بايد و شايد به وجود نيامده است اما همه ي تلاش ما در هفته ي وحدت بر اين است كه اين وحدت را به وجود بياوريم. آنچه مسلم است دشمنان اسلام از افتراق مسلمانان خوشحال خواهند شد نه از وحدت آن ها.

    ضمن اينكه به طور قطع منظور ما از وحدت بين مسلمانان برگزاري چند نشست سياسي مثل كنفرانس اسلامي نيست كه اكثر دولت هاي شركت كننده در آن ها وابسته به غرب هستند. بلكه منظور وحدت ميان آحاد امت اسلامي است كه اگر روزي حاصل شود(كمااينكه خوشبختانه از اين جهت روز بروز رو به پيشرفت است) هيچ قدرتي جلودار آن نخواهد بود.

    امروز در نظريه هاي سياسي اثبات شده است كه ديگر اين قدرت نظامي و يا اقتصادي نيست كه تعيين كننده است. بلكه نيروي ملت ها و مردم است كه برگ برنده ي قدرت است. به همين جهت است كه مي بينيم امروز روند تغيير حاكميت در كشور نه با كودتا و حمله ي نظامي و نه با شكست و تحريم اقتصادي كه با برانگيختن مردم و به صورت نرم انجام مي شود. انقلاب هاي رنگين اتفاق افتاده در برخي كشور هاي بلوك شرق سابق نمايانگر همين مطلب است.

    پاسخ

    عليک سلام... ولي من تا به حال بيننده فاصله گرفتن مسلمان ها از هم ديگر بودم و هيچ وحدتي هم نديدم... اگر هم بوده محدوده اش از مسلمانان ايران بيشتر نبوده... باز شايد اطلاعات من کم باشد، ولي با اين اوضاع احوالي که من ميبينم چشمم اب نميخورد مگر اينکه به قول شما با مردم پيش برويم که غير از اين هم نيست... موفق باشيد