سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

مظلومیت تا چه حدمرسوم است بین بلاگرها که با توجه به تاریخ روز مطلبی می نویسند . اگر سالگرد و یا یادبود فرد خاصی بود و یا اتفاق خاصی در تاریخ افتاده باشد و یا هر چیز دیگر، مطلبی از قلم خودشان می نویسند .
یادم می آید چند روز پیش که سالگرد دکتر شریعتی بود بیشتر بلاگرها در مورد شخصیت ایشان ، چه خوب و چه بد نوشنتند ، ولی امروز که چرخی در این دنیای مجازی بین وبلاگهای اطراف می زدم ندیدم کسی درباره شخصیت شهید بهشتی مطلبی بنویسد .همانجا یاد سخن اما م در باره ایشان افتادم که فرمودند :" بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان بود"
بله بین ماهم امروز مظلوم واقع شد
ایشان تا قبل از اینکه به شهادت برسند ، انقدر شخصیت ایشان را چه از لحاظ دینی ، چه از لحاظ سیاست تخریب کردند تا انجا به ایشان لقب دیکتاتور دادند ، چرا به کسی که از دل و جان برای این ملت مایه گذاشت این القاب نچسبد!!! آنان حتی وقاحت را تا جایی رساندند که برای تخریب هرچه بیشتر چهره ایشان به زندگی شخصیش هم رحم نکردند و تهمتهایی به ایشان زدند .
آری او هم اکنون از بین ما رفته و ما تازه این مغز متفکر را شناختیمش ، ولی آیا حال دیگر فایده ای دارد ، چرا ما مردم باید چیزی را از دست بدهیم و بعد ارزش و منزلتش را متوجه شویم؟!  



  • کلمات کلیدی : مسائل روز
  • نوشته شده در  جمعه 87/4/7ساعت  6:23 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \