سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

دلایل محکمی دارم

اول:  این آدم خیلی خود تحویل گیر است، خودش به جای همه ی ملت تصمیم می گیرد، درست است که با اکثریت آرا روی کار امده ، ولی باز هم باید برای انجام کارهایش برود از شخص شخص مردم اجازه بگیرد!

دوم : این آدم بسیار دروغگو است، مگر مردم گاگول هستند که نفهمند خودش یک بسته مداد رنگی به دست بچه اش داده و گفته : " پسرم چند تا مستطیل بکش رنگ کن تا من برم به عنوان آمار اقتصادی به مردم نشون بدم" محمود جان خودتی!

سوم: این آقا قداست ریاست جمهوری را خورد و له کرده، برای اینکه خودش به طور مستقیم به سفرهای استانی اش می رود. خوب می تواند دو تا مسئول را بفرستد تا به این مسائل رسیدگی کنند، چه معنا دارد رئیس جمهور یک کشور این قدر به مردش رو بدهد!

چهارم: این شخص ایران را در بند کشیده! خودش را در مقابل سیاست خارجی خوار کرده! و باعث شده 4 تا آمریکایی و یهودی آن را تحویل نگیرند!

پنجم: این شخص ، آدمی عوام فریبی بیش نیست، چون وقتی به سفرهای استانی اش می رود یک آهنربای قوی به انتهای ماشینش وصل میکند و مردم را به دنبال خود می کشاند.

ششم: آدمی بسیار فضول است و سر در زندگی شخصی مردم می کند و می گوید آقا زاده فلانی فلان غلط را انجام داده، آخر به تو چه که کی چقدر از مال مردم برداشته و خورده، بزار بخورد! نوش جانش، تو مگر فضولی که در زندگی شخصی مردم دخالت می کنی.

هفتم: من به این آقا رای نمی دهم و رای نخواهم داد  چون هیچ سیاست خارجی از او حمایت نمی کنند، و می گویند هر کاری می کنند تا او روی کار نیاید، حتما این آقا یک ریگی به کفشش است که غربی ها قبولش ندارند!

نوشته پیشین: هفت دلیل موجه برای را دادنم به خاتمی



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/3/19ساعت  7:47 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \