سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 

 

چند هفته ی پیش یکی از دوستان نامه ی بلندی برام نوشت، مربوط به حوادث اخیر و عکس العمل کشور نسبت به این اوضاع بود و هم چنین ولایت فقیه، بحث ولی فقیه رو  شاید توی پست جدا گانه ای بنویسم، و اما مسائلی که مربوط به این قضایا مطرح کردند!
خیلی ها دید منفی نسبت به عکس العمل نظام در رابطه به مسائل اخیر داشتند و دارند، برای همین تصمیم گرفتم جوابی که به دوستم را دادم را در این جا هم بیاورم، شاید بعضی ها قانع شدند! سه تا از سوالاتی که مطرح شد این بود که:

1ـ چرا رئیس جمهور طی سخنرانی گفتن، آقایون و خانم های 40 میلیون ممنون، ولی این وسط یک عده خس خاشاک هستند... ، مگر اینها مردم ما نیستند که به خس و خاشاک خطاب می شن؟! اینکه نیروی انتظامی مسلح و با باتوم بین مردم بیان چه معنا داره؟! می دونی همین باتوم اگر بخوره توی سر یکیشون چقدر خطر داره؟!
اول قبول کن که همه جا خوب و بد داره، اینکه به صرف مردم ما هستند درست نیست، مردم ما اون کسی نیست که ضد کشور عمل کنه، مدام دنبال فرصتی باشه که بخواد امنیت جامعه رو بهم بزنه، مگر اون کسی که سوزونده شد و کشته شد مردم ما نبودن؟! اگر این طوریه منم میگم اشخاصی مثل شیرین عبادی، مهاجرانی و خیلی های دیگه مردم ما هستند، ببینم اصلا اون بسیجی که اندختن توی جوب و بنزین ریختن روش و شروع کردن به آتیش زدن رو سپاه و نیروی انتظامی کرد یا اون ادمایی که تو اسمشون رو میزاری مردم ما؟! یا اون مردی که تصاویرش از تلویزیون پخش شد! این ها رو نیروی انتظامی کرد؟! این ها هر غلطی دلشون خواست بکنند بعد ما همین طوری بشینیم که امثال اون ها نگن این ها مردم ما هستند و نباید باتوم بخورن؟! آخ بمیرم که چقدر هم خوردند!!! من اگر جای  اونها بودم باتوم که چه عرض کنم، با چاقو گوشت هاشون رو تیکه تیکه می کردم، مگه اون ها انسان نبودن که مردی رو جلوی چشم زن و بچه اش به باد کتک می گیرن، این ها رو نیروی انتظامی کرد ؟! اون مادر و دختری رو که به مهد کودک پناه برده بودن رو با گلوله به قتل رسوندن و به پایگاه بسیج حمله کردن، ببینم این ها رو سپاه و بسیچی ها کردن؟! مردم رو از کار و کسب اندختن، اموال دولتی رو به آتش کشیدن، 2 میلیارد خسارت زدن، این ها رو کی کرد؟! طرف رو فقط به جرم اینکه یه من ریش داره به باد کتک می گیرن، این ها رو کی کرد؟! بازم تو به این ها می گی مردم ما!!!

2ـ  چرا اس ام اس ها قطع شد، سرعت اینترنت اومد پایین، خیلی از سایت ها فیلتر شد، تلفن خارج از کشور قطع شدو خیلی چیز های دیگه...
ببین عزیزم، خودت هم می دونی که بخاطر این اغتشاشات اخیر بود،  اگر جلوش گرفته نمی شد معلوم نبود سر این مملکت چی می اومد، از قدیم گفتن تر و خشک با هم می سوزه، به خاطر چندین نفر نا اهل توی کشور این خرابکاری ها را کردن مجبور شدن کل کشور بایکوت کنند، و ما هم به عنوان شخصی که تو ی  این کشور سهمی داریم، وظیفه داریم که با نیروی انتظامی همکاری کنیم، و این حرف اصلا معنا نداره که بگی این عملکردشون یعنی دیکتاتوری!!! می بینی که الان همه چیز برگشته سر جاش، و این وظیفه ماست که برای بازگشت آرامش به کشور با ارگان ها همکاری کنیم و مدام نق نق نکنیم که چرا اس ام اس ها قطع شد یا اینترنت فیلتر شد، من برای بازگشت آرامش به کشورم حاضرم جانم رو هم بدم،  دیگه اینها که سهله!

3ـ اصلا نمی تونی توی مترو یا هر جای دیگه حرفی بزنی از ترس اینکه مبادا اطلاعاتی ها بگیرنت، همه جا مامور دارند، وای از روزی که دستگیر بشی، حتی نمی تونی بعضی از کارهای رهبری یا هر شخص دیگه رو زیر سوال ببری و بگی چرا؟ این اسمش جمهوریه؟ دیکتاتوریه ، دیکتاتوری، چون اصلا ازادی نداری!
دوست جان، منظورت از آزادی بیان چیه؟ ببین اگر توی ایران آزادی بیان نبود، پس این همه پاسخ به شبهات معناش چیه؟ اینکه مدام از ولایت فقیه می پرسن یا بهش شک دارن، نه به ولی فقیه به خیلی چیزهای دیگه، ولی یه موقع هست یکی یه بحث هایی رو مطرح می کنه و یک حرفهایی رو می زنه و قصدش هم اینه که یه عده رو بر علیه کشور هدایت کنند و به عبارت شورش کنند، خوب مسلا جلوش گرفته می شه، و توی هیچ کشوری همیچین ازادی وجود ندره که آخرش ختم به یک سری هرج و مرج و شورش بشه، اطلاعاتی ها هم بخاطر همین خیلی حساسیت نشون میده، از قدیم گفتن احتیاط شرط عقله، شاید برای همینه که بیگناه هم بینشون هست!
پینوشت..................................................
مشکل ما اینه که کشورمون رو با کشورهای غربی مقایسه می کنیم، کشوری که مبنای ان بر اسلام گذاشته شده و مردم ان با فرهنگ اسلامی رشد کردند چطور با کشورهای غربی و سیستم های آن و قوانین قابل مقایسه است؟!



  • کلمات کلیدی : سیاسی
  • نوشته شده در  شنبه 88/5/10ساعت  6:55 عصر  توسط صور اسرافیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کفر نعمت از کفت بیرون کند
    ولع سیاسیون
    رهبر چگونه باشد خوب است؟
    سکوت جمهوری اسلامی جهت دار است
    زخمی تر از مسیح!
    منتظری تیر در کمان بود
    و باز هم
    از امروز تا دیروز
    غدیر راست بود یا دروغ؟
    سهم ما در نسل کشی صعده
    موسوینگ، سبزینگ، فیلترینگ
    از همون بچگی مخم کار میکرد
    دزدان عمامه به سر
    نذورات برای نیمه شعبان
    [عناوین آرشیوشده]
     
     
    \ >
     
    \