mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

خطاب به آقا مهدي :

خوشحالم كه حداقل شما صادقانه و مودبانه برخورد مي كنيد .

بايد عرض شود كه بنده در اصل ، نه جناب شريعتمداري و نه روزنامه كيهان رو بعنوان يك رسانه حقيقتجو به هيچ وجه قبول ندارم .

در مورد ادله اي هم كه ايشان با زحمت فراوان گردآوري كردند بايد بگم كه آيات عظيم الهي در طول دوران گذشته تا حال بارها مورد نقد و بررسي افراد با زعم شخصي شان بوده و بسياري افراد شرور بوده و هستند كه براحتي اين كلام الهي رو تحت تفاسيري شخصي به همگان معرفي كرده و دست به انحراف نا محسوس افكار جوامع پرداخته اند .

البته نكات مذكور رو تنها از اين باب عرض كردم كه هر كسي براحتي ميتونه آيات حق قرآن رو به توجيهات خودش نزديك كنه و از آنها بهره برداري شخصي كنه . متاسفانه !

در مورد سخنان و فتاوي آيت الله صانعي هم بايد عرض شود كه اگر بطور كامل دقت كنيد هيچ تناقضي با احكام نقل شده در قرآن وجود نداره .

در مورد وظيفه مرجع تقليد هم بايد اشاره كنم كه بنا به مقتضيات زمان و با تكيه بر اصول قرآن بايد احكام و فتوا ارائه كنند .

در ضمن اينكه فتاوي مراجع مختلف باهم متفاوت باشند هيچ نكته عجيب و نامتعارفي نيست اگر قرار بود تمام مراجع فتاوي يكسان ارائه كنند كه حق انتخاب مرجع به مقلد داده نميشد .

يادم مياد اون زماني هم كه امام بازي شطرنج رو با قيد عدم شرطبندي، حلال كردند ، خيليها اعتراض كردند و خيلي نسبتها به ايشون دادند اما موقعيت زماني اون دوران ايجاب ميكرد كه اين توهينها و تهمتها خيلي آشكار و فراگير نبود .

من اگر شخصا فتواي مرجع تقليد خاصي را قبول ندارم تا همين حد كه از وي تقليد نمي كنم بايد برايم كفايت كند و ملزم به اين امر هستم كه

در عين اينكه از فرد مذكور تقليد نميكنم به درجه كمال و اجتهاد وي كه دليل برتري علمي و فقهي وي بر من ميباشد نهايت احترام و تواضع را نسبت به وي داشته باشم !!! اصلي كه متاسفانه رعايت نشد . متاسفم ... !!!

اميدوارم كه شما هم راضي شده باشيد.

در پناه خداي يگانه ...

پاسخ

ما مشکلمون اين نيست که اين اقا از اين فتواها مي ده و به خورد مقلد بيچارش ميده ، مشکلمون اينه اين اقا فتواهايي ميده که اصلا با عقل جور درنمياد ، ديگه چه برسه که بخواهيم با کلام قران مقايسه کنيم يا نه!!! درضمن اين که مي گيد فتواهاشون با بقيه فرق مي کنه دليل بر اين نميشه که ما اون رونقد کنيم ، بايد بگم که ، همه ايات الهي انچه که مطابق قران و حديث است تا ابدالدهر باقي خواهد بود و تغيير نمي کند ، مگر در بعضي از موارد استثنا شده . اين اقا هم درست مقابل اين اسناد حرف مي زنه .