• وبلاگ : صور اسرافيل
  • يادداشت : فرياد آزادي را از ايران براي ديگران سر دهيد نه خود
  • نظرات : 2 خصوصي ، 19 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ازادي خواه(جوابيه به پست قبلي) 

    1.در مورد سخنان خميني(امامتان).ايا شما از مسائل پشته پرده اگاهيد يا مانند هميشه تنها به گفته ي رهبرتان(كه از ديد شما معصوم ترين انسانهاست)اكتفا ميكنيد؟اگر سخن شما درست است پس گورستانهايي نظير خاوران به دليل افزايش مرگ و مير افراد بي خانه مان و بي هويتايجاد شده اند؟شما حتي از نظر انديشه از برخي مردمان عصر علي(ع) نيز كمتريد چرا كه انها در امر مملكت داري از اين امام بزرگوار پرسش به عمل مياوردند اما شما چه؟حال خود بگوييد كر و كور و لال كه در قران به ان اشاره شده شايسته ي كيست؟از چه زماني انصار حزب الله غلام حلقه به گوش استكبار جهاني شده است(كوي دانشگاه)؟ديگر قتلهاي زنجيره اي را كه نمي توانيد به گردن غرب و ايادي ان بيندازيد؟حتما باز ميگوييد كدام منبع.اين شما واين گوگل وويكيپديا(البته ميدانم كه از ديد شما اينها همه دروغ و توهم است).

    2.بحث حقوق زنان بحث پيچيده ايست و در اين مورد همين بس كه يكي از نمايندگان مجلس اصولگرايتان فرموده اند تعدد زوجات از افتخارات اسلام است!!!چه بسيار زنان معترض به پايمال شدن حقوقشان كه به وحشيانه ترين طرق سركوب شدند و رسانه ها(به دليل ايين سنتي سانسور)كوچكترين خبري از ان پخش نكردند.منبع:گوگل(وابسته به شيطان بزرگ).

    3.دوست عزيز من از شما خواهش دارم اصلا تقاضا ميكنم اندكي در مورد قوانين مدني ساير كشورها مطالعه بفرماييد.

    4.دوست گرامي اگر متوجه حرفهاي من نميشويد بگوييد اندكي عوام پسندانه تر صحبت كنم ولي لفظ سفسطه را استعمال نكنيد.اصلا شما ميتوانيد يك تعريف از سفسطه ارائه دهيد تا بنده متوجه شوم شما از معني و اقسام ان اگاهي داريد؟

    5.شما و امثالهم در برخورد با حقايق سه شيوه داريد:اين مطلب سفسطه است-اين مطلب نشر اكاذيب از جانب استكبار است-اين مطلب بايد سانسور شود. كي از خواب خرگوشي بيدار خواهيد شد؟

    پاسخ

    ببين عزيز جان، شما چپ و راست داريد سنگ غرب و قوانين اونها رو به سينه ميزنيد، فقط مونده بود ولايت فقيه رو ببريد زير سوال که برديد، به قول يکي از دوستان اينترنت خيلي بي درو پيکر تر از اين حرفهاست، يعني هر کي هر چي از دستش برسه مي نويسه ، بعدش هم شما که تعدد زوجات که در احکام اسلام اومده و در قران ذکر شده داريد ايراد ميگيريد و ميگييد اين يعني پايمال شدن حق زنان!!! اگر به اين معني بود نغوذبالله پس خدا خيلي ظالمه که اينقدر در احکامي که به وسيله پيامبرش فرستاده به زنان ظلم کرده، اين قوانيني که در ايران اجرا ميشه به حمدالله تا الان بر گرفته از قرآن و احاديث متواتري بوده که ما بهش دسترسي داشتيم.من حتما قوانين به قول شما مدني کشورهاي ديگر رو خوندم که اين مطالب رو نوشتم ، اصلا من نميدونم حرف حساب شما چيه؟ اينه که در ايران آزادي نيست؟! حق زنان پايمال ميشه؟! اصلا خوبه به زنان هم اين حق رو بديم که تعدد زوجات داشته باشن تا مثل مردها باشن؟! نمونه مردم دوستي آمريکايي ها رو در طوفان کاترينا همه ي جهان مشاهده کرد، به سگ و حيوانات رسيدن در حالي که مردم فقير و سياه پوست حيران بودن که چطور خود را از اين مهلکه نجات دهند، برويد و نگاه کنيد که چطور فساد اخلاقي مسئولان آمريکايي هر روز افشا ميشود، مي شود لطف کنيد نمونه اي از اون قانون هاي مدني مورد پسند شما در غرب را براي بنده نام ببريد؟!" چه بسيار زنان معترض به پايمال شدن حقوقشان كه به وحشيانه ترين طرق سركوب شدند و رسانه ها(به دليل ايين سنتي سانسور)كوچكترين خبري از ان پخش نكردند" ميشه لطف کنيد خودتون برام اين مطلبش رو بياريد که چطور در ايران زنان به خاطر نگرفتن حقشون سرکوب شدن ؟! امثال شما نمي خواهيد حقيقت را بفهميد که زندگي کردن در ايران يک نعمت است نه در کشور هاي غربي و اروپايي . اي کاش حداقل خود را به خواب نمي زديد، شايد اميدي براي بيداريتان بود.